vrijdag 18 maart 2011

Binnenkort verkrijgbaar : DUSHI

Ik wilde graag mijn assortiment uitbreiden. Samen met mijn man ben ik op pad geweest. We hebben heel veel mooie dingen gezien, maar we waren meteen helemaal verkocht aan DUSHI.

Maar wat is DUSHI hoor ik je zeggen ?

Dushi staat voor een totaalconcept van speelgoed en lifestyle producten voor kinderen van verschillende leeftijden. Het is erg leuk voor de kinderen en het valt ook erg goed in de smaak bij de ouders. Mijn kinderen zijn er al te groot voor, maar het is echt heel lief en schattig allemaal. Het speelgoed heeft een hippe uitstraling en is gemaakt van heerlijke zachte gekleurde stofjes. Het is van hoogwaardige kwaliteit en voldoet aan de internationale veiligheids- en productienormen.


Er staan 4 karakters centraal : Chick, Dunk, Flo en Rabbit. Er is een boek van : "APPLE" en daar staat het verhaal over deze lieve karakters. Dit kun je aan je kinderen vertellen met behulp van de vingerpopjes die daarvan verkrijgbaar zijn.

Deze 4 karakters staan ook ergens voor, namelijk :

CHICK zegt : DIKKE KNUFFEL. Ik ben blij als ik voor anderen zorg. Voor een warm nestje, wat lekkers of advies kun je altijd bij mij terecht. En wil je een dikke knuffel ? Kruip dan snel onder mijn vleugels.

DUNK zegt : HEEL BIJZONDER. Waggelen is mijn ding. Soms doe ik daardoor onhandige dingen, maar niemand vindt dat erg. Want ik doe de dingen op mijn eigen, unieke manier. Daar word ik gelukkig van.

FLO zegt : LACH! In het water is het heerlijk. Ik drijf gewoon met de stroom mee. Problemen ken ik niet, voor alles is een oplossing. En weet je, het leven is daardoor heerlijk en gemakkelijk.

RABBIT zegt : SUPER. Ik kwaak na iedere zin "Rabbit!". Vandaar mijn naam. Ik denk graag en vind leren leuk. Daardoor weet ik veel en dus ook wat ik allemaal kan. Ik ga er gewoon voor. "Rabbit!".

Zijn ze niet schattig ? En dit zijn nog maar de aller kleinste figuurtjes. Kom eind volgende week een kijkje nemen op de site.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten